Friday, November 5, 2010

Dating di Hujung Minggu

Another new day, another post.

Olo!!!( tiru gaya Megamind)..

Baru je balik dating ni. Believe it or not x kemas barang lagi walaupon my flight gonna be in less than 11 hours. And sungguh x sedap hati nak pergi. Do you remember the feeling you get before you're leaving your house to your hostel after a long break kat rumah. Macam itu lah aku rasa sekarang. Very weird coz slalunya kalo nak g holiday terlampau excited sampai malam nak tido pon x boleh. Hahah. Enough about that. Saje posting ni nak buat after balik dating.

BAsically nothing much we did. Just g area BB and hang out watching a movie. Cite Megamind. Cite not bad. Kinda reminded me of Despicable Me. And then lepak2 jalan soping. Nothing we bought. Jst sembang2. Baru aku perasan Times Square dah jadi mcm BB lak jual baju/ barang China byk. Low class gak walaupon bangunan megah giler.After that lepak makan kat Nasi Ayam Cheng Meng. Marvelous! A bit pricey la for a Nasi Ayam. After that balik. Basically just a brief date coz saje nak melepas rindu sebelum g Bali. Kang terlepas rindu kat awek Bali kang naya plak..Hahah. Kidding only sayang :P

Tapi saja nak citer ak ade jalan-jalan kat Lowyat sat. Ternampaklah my kind of Galaxy S kat kedai jual. Oh My God!! Original price for Galaxy S rupanya Rm2600?! @_@ Terbeliak mata aku. Kira memang aku beli aritu rezeki aku ckp baik. Saje nak share. Heheh. Oklah...Off to Bali. Nak ngemas barang. Awek dah marah dah aku x kemas barang gik.Bye22---

Current mood: X sedap hati *_*

1 comment: