Thursday, October 14, 2010

Berbalas Blog Part 2

Another hupdate, hadap je lah ek :P

Sambung neh...

Tibe2, datang la another makcik plak. To my surprise, the reaction from the whole family was odd. It was like, 'sampai dah,aduh'. X kisahlah. KAsik tambah meriah why not. Aku lagi suka kalo meriah2 gini.

Lupa nak cite about the food. Ade roti jala+kari ayam. Sedap kari ayam tu. Very pekat. Just the way i like it. And then mee sup. Walaupon pakai bebola ayam je camne leh jadi sedap ek? ntahler. Resipi turun temurun agaknya. Ehh.Zaman dulu2 ade ke ayam ball?Hahah. Then aku try sume kuih raya kat umah tu. Yup.Aku kao datang beraya wajib test satu persatu kuih raya. Mak aih. MEmang umphh rasa home baked tu. Tempah sedozen tin la taun depan. HAhah.

Sambung gik. Aku masuk ler bilik awek aku. Jangan pikiaq bukan2 erk. Nak solat ler. Mak aih. CAm bilik budak sekolah ler pulak. Adakah ini the same girl i'm dating. Yang macam minah Emo itu? Ngan Spiderman, poster artis.Hahah. Maybe bende2 tu boleh bawak dia lena kot. Sukati lor. X kaco aku pon.Ahaks..

Afterwards, Sembang2 ngan pakcik Khairudin plak merangkap bapaknya. Story2 pasal kucing, pasal rumah kena pecah, macam2 lagi lah. Banyak gak citer. Aku memang suka dengar cite2 ni. Citer2 gosip cinta je yang aku lemau nak dengar.Hahah. Then tibe2 my girl sape kata dah kul 6.15. Mak aih. Have to be at the office at 7. Better move on. Dalam rushing2 tu sempat gak bagi duit raya and said goodbye to the folks. Kenalah beradab okay. Ngeh,ngeh. But tengah dalam keta tu terpikir plak aku kurang bercakap ngan maknya. Aunty Liza. Mmmmhm.Maybe next time bulih kot bercerita panjang. My girl said she's pretty much like her mom so better learn from her la serba serbi.hehe.

Overall, it was pleasant visit. Everyone was fun. Adik was kinda like a riot while Abby was, well,got teased a lot. This whole family reminded me of my own family 10-15 years ago when the whole family gathered around together during weekend and joked around. Not anymore la skrg. But once in while time special occasion, meriah gak ler. Yelah. Sepuluh adik beradik ngan adik tiri gik,few toddlers...Mana x meriah!!!


Okay. Aku nak story takat tu ajelah. Story pasal dia visit umah abg aku,aku cite lain. Aku nak makan ABC aku plak ni. Beli tadi x makan gik. Kang cair, jadi Air Basi plak. Hahah. Chiao!!

Current mood : Nyamuk ni wat kacau!!! Tekanan!!!

No comments:

Post a Comment