Thursday, February 16, 2012

Edisi Sembang : Tetiba Kena Rasuk Setan Malas!

Assalamualaikum,

Semalam aku meroyan, arini aku nak wat exorcism lak..

Calling bomoh-bomoh siam and indon, aku kena rasuk!

aRGKhhH!



Apesal korang tanye?
Ni hah! Keje melambok tapi aku malas!
Xtaulah kenape..Maybe pasal aku rasa kerja tu senang so aku jadi tambah malas.
Konon senang sangat aku leh siap in matters of hours daripada deadline yg aku set sampai seminggu lamanya..hahah
Tapi deadline nak sampai tapi aku baru wat sikit..huhu
Insyaallah aku bulih siap and deploy in time but still, perangai setan ni sungguh bangsat!


Dia ajak aku tengok pesbook.
Dia ajak aku dengar mp3 lagu2 yang melekakan.
Dia ajak aku tengok youtube!
Dia ajak aku layan forum.



Ya Allah. Ko campak and sombatlah setan ni dalam neraka Jahannam!
Aku x rela berterusan jadi gini.
Nak jadi produktif and capai KPI dengan excel.
Nauzubillah..


ps: Nauzubillah means 'We seek refuge in Allah (from evil)'. Without the n at the beginning it means 'I seek refuge in Allah (from evil)'. It is a short form of a longer phrase: Naudhubillah min al-Shaytan al-Rajeem - I seek refuge in Allah from the accursed Satan. Rajin2 lah guna yek coz sebagai manusia kita terlampau senang jatuh dengan ajakan jahat syaitan.

No comments:

Post a Comment