Friday, February 3, 2012

Nyah Ko Sarang Lelabah!!!

Penggali Kubor: Tuk,tuk

Momok: Ye Pakcik!

Penggali Kubor: Pakcik nak gali balik goblog ni dari kuburan ya!

Momok : Abeh tu pasni aku nak kemana pulak bah? Lama dah aku beranak pinak kat blog berantu tadak orang ni

Penggali Kubor: Jangan risau. aku rasa ko pasti kembali ke blog ni.. Blog ni dah macam dusun dorian pulok..sekejap ade,kejap xde.

Momok: Ye tak ye deh..Kalo camtu aku serah le blog ni kat mung jek..aku g kaco anak dara kat asrama nurse kat simpang Jalan Makmur tu ha..lagi pekdah..HAHAHAHAHA!

Penggali Kubor: Pakcik seroh goblog ni kat mung balik na..Selesai kojer den arini!

AKU: Mekaseh ye Pak! I'M BAAAAAAACKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heheh..This time i promise for more fun posts and most importantly, updated regularly..heheh.

INSYAALLAH!

Tapi sempena merayakan kembalinya aktif blog ni, ku persembahkan lagu peberet den la ni..ENJOY!


3 comments:

  1. Replies
    1. mekaseh...
      Keep following my blog ek
      HAPPY!

      Delete
  2. aku lah pembaca setia a.k.a stalker tragung blog ko... hrp mklom... mwahahahahahaaaaa...

    ReplyDelete