Saturday, January 15, 2011

A Better Day than What I Had Hope

Harini i took time tuk spend my time tuk release stress. Seriously aku sekarang down sangat dengan cinta yang x menjadi. Sakit hati sangat aku dibuang cam yesterday's garbage. by awek yang aku benar-benar cintai and syangi selama ni.

So aku plan g swimming kat gym. Kat fitness first Subang Jaya. Aku belari atas treadmill sepuas-puas hati aku tadi. Aku terbayang muka si dia tapi my anger pushed me to a greater limit. Aku belari atas treadmill lebih pantas and lama dari biasa untuk layan stress yang mengamuk dalam hati ni.

View swimming pool and air yang cukup menenangkan. Great for post-breakup.Heheh


Pastu aku went over to the pool. The view itself cukp bawa ketenangan kepada aku. I thought, nothing bad about being single. Tapi hati berkecamuk lagi, aku berenang selagi ada keupayaan badan. Tak disangka aku dapat berenang banyak laps dari biasa and lebih pantas even.

Tanpa aku sedari, hati aku makin terubat. Hati aku makin redha dengan keputusan sebelah tangan bekas kekasih aku. Aku sedar yang xde maknanya aku nak paksa and mengajar balik Cinta 101 kat dia yang dah xde hati kat aku. So aku reward myself. Aku reward my body after support hati aku yang tengah marah dan kecewa ni. Bayangkanlah hebat benar badan aku work out today nak catchup dengan hati yang parah luka ni.Hahah.


So aku reward them with Chili's. Ngeh,ngeh. Check out what i had. My all time favorite, burger Oldtimer! Sungguh puas hokeyh. Walaupon aku x abes coz selera makan still kurang, seb baik ler boleh tapau. Thanks Chilli's for the great service :)
@ Chilli's. Still maintain ceria walaupon hati sungguh rsa empty. Food is the best medicine :)

Even view dalam restaurant ni great for post-breakup :)

What i had. Oldtimer with extra cheese. Tapi kurang selera, aku perabih fries jek. Burger tapau balik. Thanks to a very cute Chilli's waiter girl sebab melayan aku :)

No comments:

Post a Comment