Saturday, August 7, 2010

It Is Time

Another confession, Another posting!

Finally, the moment that i have been awaiting for has arrived. I have been waiting for it berminggu-minggu to get over my ex. I did this by not speaking and meeting her since aku mintak putus. And now, even rasa kesian pon tidak. I know it sounds cruel but kesian was the last part left for us after love and sayang was gone.

It was good in two years. And kinda bad at times as well. But it was definitely not working anymore at my age. Dah dua tahun pon aku x boleh nampak dia as my wife so baik lah aku lepaskan dia. Biar masing-masing carik pasangan baru pulak.

Aku pon frankly dah malas dah nak dikaitkan dengan dia. Sebab the decision wasn't mutual i guess eloklah masing2 bawak haluan sendiri tanpa kekal berkawan. I only managed tuk berkawan ngan only one of my ex because yes, we broke up mutually. Tapi sekarang gaduh sikit coz aku marah dia sebab sebok ngan MLM yang aku benar2 anti. Tapi x sedar lagi tuh. Harap-harap kalo dah sedar MLM x menjamin apa2, insyaallah akan berbaik semula.HAHAH. Sedih la tengok melayu tumbang ngan MLM pasal nak dapat duit mudah. HUHUH. Betul orang kata.MLM even boleh putuskan hubungan kawan tuh.

So here i am officially tutup buku of my past relationship. I guess i won't feel guilty anymore kalo nak carik pengganti. Bittersweet lah. And eager to start my new life without the obligation of feeling guilty anymore.

BTW, reason aku dah benar-benar lupakan dia? After rasa pelik klua citer macam-macam padahal aku jumpa and cakap ngan dia pon idak dah. Citer dalam blog ni pon aku sekadar bagi overview yang sungguh x over.Adeh..Kang aku citer detail-detail kang baru ko tau malu. Tapi nasib baik aku bukan orang yang sebegitu. :) Poyo je konon kata jangan cite kat FB tp tengok dia gak yang gigih. Aku satu post pasal dia pon x penah since broke up. HAIZZ.

Current mood: Baru lepas main dengan Baby Aisha. Hyper benar budak ni. Abeh urat tulang kerat aku dikerjakan.HAhA.

No comments:

Post a Comment