Sunday, August 1, 2010

Wang Hantaran...Oh God, Have Mercy!




After attended my bro's engagement ( the specific posting will be up soon so look out for it ), one thing came to mind. Berapa agaknya wang hantaran dia. Mesti banyak ek. Dahler pompuan tu orang dari family baik-baik, pastu abang aku lak kaya coz engineer. Then bincang2 sesama orang tua ( my dad and her liaison), diaorang dah decde for RM 10,000.

Actually aku terkejut coz x sebanyak yang aku sangka. One of my ex mentioned dia x berkira sangat while another one had fixed her asking price somewhere between RM12,000- RM 14,000. Actually aku x ingat coz terkejut sangat kerana jumlah yang begitu besar and nak kurang pon x boleh. Memang berkira2 aku after tu sampai wat bajet jangkamasa 5 tahun. HAhA. Nasib baik lah our relationship has gone down the drain already.

Tapi how about the next that would come along. What would be her asking price? APa-apa pon x boleh lari siyot.

OH GOD.HAVE MERCY!

notakaki: Suka tengok my dad and Umi sampai sekarang bahagia tanpa kenduri, wang hantara but just akad nikah. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment